2015. január 1., csütörtök

Sziasztok!

Vége!!! Vége a téli szünetnek! :(  Najó ez nagyon nem hozzám illő duma volt én eléggé várom a sulit meg ŐT vagy nem őt nem is tudom bizonytalan vagyok mert Ő negatívan jelez nekem vissza pedig én mindent megpróbáltam: túl lépni rajta de nem sikerült. :( Amugy a könyvekben az írják hogy általánosban még nincs rendes SZERELEM kár nagyon nagy kár... :( Na mindegy túl sokat írtam róla, nem baj még írok azt terveztem hogy egy kicsit féltékenyítem. Nem nem vagyok pláza cica!! Azzal a sztorival hogy ugye voltam az Eleven Parkban (ez még igaz!) beálltam focizni persze csak fiúkkal (ez is igaz!) olyan 5-6.ősök lehettek egy olyan jó fél óra múlva jöttek nagyobbak 7.esek  volt köztük egy nagyon cukii barna szemű barna hajú és még pofátlanul jól focizó srác. De vele pont ellentétes csapatban voltam mindegy játszottunk de nekem mennem kellet de sajna nem tudtam meg a nevét. :( Ezt a sztorit elmondom JÓ hangosan a barátaimnak és nézem hogy reagál rá! Na? Milyen ötlet?

3 megjegyzés:

  1. ki az a fiú,mert nekemis van egy ogyan olyan barátom és nekemis tetszik????? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Először mond meg a nevedet aztán válaszolok! :)

    VálaszTörlés