2015. január 8., csütörtök

 Jan. 08. csütörtök

2 napja nem írtam a blogra mert eléggé elfoglalt a tanulás. Hahaha ez nem így volt. Csak nem tudtam géphez ülni.
Korán kipattantam az ágyamból mivel... nem tudom miért. Reggeli készülődés után, fekete farmer bézs fölső halvány rózsaszín blézerben indultam a suliba. Reggel csak a szokásos fogadott a "menők"  azaz Ibi, Peti, Zsolti, Lili, Viktor, Annamari, Andris, Anikó, Emese, Kriszti és Ákos az egyik padon, Lőrinc, Balázs  a büfébe, a többiek egy másik ülőalkalmatosságon.
Infón átbeszéltük hogy mi lesz a témazáróban, hittanon játszottunk:
-Lesz egy gyilkos, egy őrült, és egy seriff-mondta a tanárúr.
-Leszek az őrült- ajánlottam fel.
-Eddig is az voltál most sem kell eljátszanod!-szólt egyhangúan a csoport. Ez igaz. Ilyen hangulatban telt az óra vagyis elég viccesen. Nyelvtan. Bejelentette a tanárnő hogy a jövő héten kedden ebből a tantárgyból is nagydolgozat. Rájöttem tanulnom kell. Sajnos. Innentől kezdve olyan lassan telt az idő mintha visszatarották volna egy pisztollyal hogy ne ketyegjen. Nem volt egyszerű hadművelet ezt kibírni de sikerült itt vagyok és élek! :)
Nagy kesergésünkre hetedik órában volt egy természetünk Viola nénivel "örömünkre" ebből a tantárgyból is nagydolgozat következik a jövő héten. Kb ennyi volt a nap.

HZ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése