2015. január 16., péntek

Január 16. péntek

Ma reggel tényleg késve keltünk anyuval (06:52!!!!). Rohantam, kapkodtam de 07:43-ra bent voltam már a suliba. Ma egy halványzöld nadrág, rózsaszín póló, pöttyös pulóver van rajtam. Útközben eszembe jutott a tegnapi nap. Egy mondattal: mindenki piszkált hogy kicsi a szoknya ami rajtam volt. Nem érdekelt de zavart hogy ezeket főleg Kriszti és Anikó tették pedig a gondolatokat Annamari találja ki. Ő ahhoz nem elég merész hogy ezeket a mondatokat kimondja és könnyebb is hogy helyette a két "barátnője" ismétlik meg hangosan, mert azt gondolják a frendsek hogy így ők is fognak Annamari "pompájába" tündökölni. Ez nem igaz. Amit ő képvisel az nem pompa csak a fiúk körberajongják mert megvannak a testi adottságai. Mivel a 12 éves fiúknak csak mell és a hátsó fertály a fontos. Be kell vallanom hogy ezek Annamarinak mind megvannak. Mindegy. Hagyjuk. Ez csak az én véleményem. Jaa, nem is mert egyik nap megkérdeztem egy fiútól hogy miért szeretik őt (Annamarit).
-Na, miért?- faggattam.
Hát.. Mert nagy a feneke- válaszolta Peti de egy picit elvörösödve.
Szóval nem csak én gondolom. Most már tényleg kifejtettem a gondolataimat. De nekem is megvannak a saját barátaim: Fanni, Lizi, Emma, Roli, Bori. Balázs, Lóci, Emese, Lili, Márti, Ádám, Dávid.
  Ma nem történt semmi különös csak matekon megint ültetés volt, most egy A-s fiú mellé kerültem. Ez így nagyon jó mert nagyon sokat nevetünk. Továbbá meccsünk volt az 5.b ellen. Nyertek. Ennyi lenne a mai nap.


Annyira örülök hogy kiírtam magamból.Most már nyugodt vagyok és azt is  tudom hogy az osztálytársaim valószínűleg hétfőn üvöltözve fognak fogadni főleg Viktor... Tudjátok mit? Ez se érdekel. Boldog vagyok mert az a fiú aki tetszik  ma "véletlenül" hozzám  bújt. :)

6 megjegyzés:

  1. Szerintem is.. töröld ki az összes megjegyzést
    ... Így már nem sokan fogják olvasni a blogodat... Mert szerintem jó pár ember csak a kommenteket olvassa...

    VálaszTörlés
  2. Pedig mar annyit nevettem a commenteken! Es mindegyiknek igaza volt! Amugy az a fiu aki melled ult es a-s...valamelyik nap is felallt melloled...latom mennyire joba vagytok! (Meselte valaki)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy biztos van barátnője!

    VálaszTörlés
  4. Meg egyszer mondom/ írom nem a Mátéról van szó!

    VálaszTörlés
  5. És nem is róla van szó!!!!

    VálaszTörlés
  6. És nem is róla van szó!!!!

    VálaszTörlés