2015. január 12., hétfő

Január 12. hétfő

  Reggel a szokásosan telt vagyis mint mindig elaludtam, rohantam a lakásba fel-alá mert, nem tudtam mit vegyek fel. A végére már annyira késésben voltunk hogy csak felvettem egy nadrágot egy rózsaszín felsőt (Chicago feliratosat) és egy pulcsit.
  A suliba előadás volt a Csendes-óceáni szemétszigetről. Én érdekesnek találtam de az osztály nagy része majdnem aludt. Következő óra tesi. Hát.. Nagyon unalmasra sikeredett. Infó már ennél izgalmasabbra alakult. Dogát írtunk ami azt jelenti hogy hat embernek súgtam. Így már nem annyira könnyű. Második informatikán párba egymásét javítottuk. Az enyémet Bori, én meg az övét. Mind a kettőnknek ötös lett. Nyelvtan. Nem volt felszerelésem, ezért titokban  Juli (egy a-s lány) füzetébe írtam mivel irodalomra pakoltam. Matek, ez az óra is hát... Bocsi Mici néni ha olvasod ezt de dögunalom volt. Megebédeltem és indultam a buszhoz. Ott találkoztam ismerősökkel. Érdre  mentem mert francia órám volt. Ha valakit érdekelne de ezt kétlem a zöldségeket tanultuk. Például a krumpli: une pomme de terre. Ezek után edzésem volt. És most itt vagyok az ágyamban (egyedül!!!!!!) a blog bejegyzést írva. Amúgy anyu azt hiszi hogy már alszok. Hihihi. Rosszul hiszi.

#Zita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése