2015. január 5., hétfő

Január 05.  hétfő (szünet utáni első tanítási nap)

 Mire felkeltem kiderült hogy anyu már kétszer ébresztett.(nagyon ciki ha anyukám kelt? mindegy) Megittam a reggeli narancslevemet aztán indultam a fürdőbe, bent megláttam hogy.....rémes volt az arcom. Reggel fél hétkor nem érdekelt csak most emlékszek a rémképre.Felvettem a kedvenc szoknyám egy sima fehér pólót a piros kardigánomat és kész is voltam,de amire ezt eldöntöttem hét óra elmúlt, mehettünk is a suliba.
 Bent mindenki szokásosan álmos volt úgy sétáltunk az első órára. Hangol, Mici nénivel, ez az óra gyorsan eltelt. Jöhetett a töri. Az osztálynak "hála" majdnem feleltünk de szerencsére csak képeket nézegettünk a tévén. Természet óra. Csak a szokásos, kikészítjük  Viola nénit ő meg nem győz rendet teremteni a teremben. Következő óra irodalom volt. Ivett néni feleltette a Toldiból azokat akik a szünet előtt nem tették meg. Németen az egyik fiú által készített feladatlapot oldottuk meg, nekem ötös lett (természetesen, mert Zoli bácsi csak azokat írta be). Matekon a versenyfeladatokat oldottuk meg de előtte Mici néni ültetett, én szerencsére egyedül ülök. Ennyi volt a nap  de a többieknek még volt tesi órájuk csak nekem, Katinak,Emmának és Lizinek nem kellett bemennünk se!

Sziasztok ennyi volt a mai nap! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése