2015. március 17., kedd

Március 17. Kedd

 Reggel láttam aput ahogy elmegy dolgozni, pedig megbeszéltük hogy elvisz a papírokat a papírgyűjtésre. Mindegy, majd holnap.
 Anyunak szóltam hogy vasalja le az egyik felsőmet, de mire levasalta rájöttem hogy nem azt akarom felvenni. Nem haragudott, de nem is örült.
 A suli előtt  pont Annamarival és Krisztivel futottam össze (már kibékültünk). Megbeszéltük hogy azt a .... (cenzúrázandó szavas) Emesét úgy .... . Nagyon elegünk van belőle (mint mindenkinek). Ez meg mellékes de tegnap este szólt az egyik nagyon jó barátom Tomi hogy csinált egy borzasztó dolgot, megfogta az osztályuk örömlányának a kezét. Szomorkodott hogy így elrontotta a nagyon jó kapcsolatát, de mondta Zsófi hogy megbocsát neki, ne szomorkodjon.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Te extra hülye!
    Neked egy barátod sincsen.

    VálaszTörlés
  3. Sztem joo csak legyen több tartalom és legyen párbeszéd. ^^

    VálaszTörlés
  4. Ez még csak a vázlat. Nem férek oda a géphez mert valaki mindig ott ül. Telefonom meg bejegyzést nem jó csinálni.

    VálaszTörlés
  5. Tobb nap? Nem tok min röhögni!

    VálaszTörlés
  6. Mi közöd a másik ember kapcsolatához?!

    VálaszTörlés