2015. február 24., kedd

Február 24. Kedd

Ma korán keltünk mert, anyunak előadást kellett tartania. A suliban minden szokásos volt. Irodalmon feleltünk. Németen átmentünk az infó terembe és német játékokkal játszottunk. Délután a többieknek lyukas órája volt. Bementem a tanszobára Zoli bácsihoz. Persze megengedte. Tényleg, de tényleg egy szót nem szóltam mikor odajött hozzám a tanár.
-Légyszíves menj ki a tanszobáról! Neked úgy se itt lenne helyed. Mikor még nem voltál itt minden rendben volt, de mikor megjöttél a fiúk kezelhetetlenek lettek.
-De hát miért?-kérdeztem csodálkozva.
-Légyszíves ne vond kétségbe a döntésem. Rendbontó vagy. Bejöttél és a fiúk rögtön a póker cuccra lettek rákattanva. Na nyomás! Nem szeretnélek még egyszer itt látni.
-De, de, mit csináltam?- Oké sose voltam "jóba" Zoli bácsival najó utáljuk egymást. De ez miért lenne ok arra hogy kiküldjön? Vagy igen? Ajj, mit csináltam? Ahh,  de fárasztó Zoli bácsi. Kimentem, mit tudtam volna tenni.   Ekkor megláttam Ivettet (nem osztálytársam, nyolcadikos).
-Halihó, segítesz? Kérlek!
-Miben?- jött a válasz.
-Itt az osztályom de nekem nem kell az órán részt vennem ezért ugye nem vagyok ott, de szeretnék eljutni veletek a tesi terembe!
-Gyere!
-Jujj, köszi.
Eljutottam. A teremben a nyolcadik évfolyam volt bent.  De eközben nekem művészeti órám volt (lett volna). Ivett  (próbált) megtanítani kosarazni vagyis csak palánkra dobni úgy hogy bemenjen.
Négykor jött értem egy barátunk, Sára. Neki szoliba kellett mennie úgyhogy mentem vele. Miközben ő feküdt én selfieztem egy párat vagyis harminckettőt. Az sok? Mindegy. Egyet fölraktam Instára. Már 8 embernek tetszett.
Otthon rám írt Dina az egyik a-s.
(Dina)-Hello :)
(Zita)-Hi
(Dina)- Azt csiripelik a madarak hogy te elvileg szerelmes vagy Bencébe :D
(Zita)- Én? Na ezt honnan hallotad
(Dina)-Az mind1
(Zita)-Nem mindegy
(Dina)-Azért nem mondom el mert nem akarom hogy veszekedjetek...
(Zita)-Na, akkor ki mondta? Na?
(Dina)- Nem szeretném... :(
(Zita)-Légyszíves
(Dina)-A-a... Annyit mondok lány 
(Zita)-Na ne mond
(Dina)-És 6.a-s 
(Zita)-De basszus ki?
(Dina)-Hát... Mondom nem szeretném elmondani
(Zita)-Légyszíves ne könyörögjek már
(Dina)-A-a  
(Zita)-Dina ne már
(Dina)-Nem szeretném tényleg
(Zita)-Tudod mit menny a francba
(Dina)-Oke xdd :P
(Zita)-De b.....g minek hoztad fel a témát?
(Dina)-Azért hogy tudj róla hogy valaki a hátad mögött kavar
(Dina)-De tudod mit akkor beszéljenek ki engem nem érdekel kavarják a hátad mögött a... én most már nem mondok neked semmit.... 
(Zita)-De ezt terjesszék felőle, csak az idegesít hogy te nem mondod el 
(Dina)-Jó hát ez van nem árulom el a barátaimat...ENNYI
(Zita)-Most nem azért de nekem azért mondtad el hogy tudjam de akkor minek ha azt nem mondod el hogy ki mondta 
Körübelül fél órán át nem beszéltünk de most én ráírtam:
(Zita)-Bocsánat
(Dina)-Semmi. Na de én most megyek. Szia Jó éjt ;)


12 megjegyzés:

  1. A bátorság nem azt jelenti, hogy nincs bennünk félelem - hanem azt, hogy nem hagyjuk, hogy megbénítson bennünket.
    Paulo Coelho

    VálaszTörlés
  2. Kedves Csevegők! Ha nem tetszik egy írás, akkor nem kell olvasni, illetve olyan módban írjatok, amit ti is elvárnátok mástól! Próbáljatok a magyar nyelv szerinti értelmes szavakkal reagálni az olvasottakra! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Zita most mar mindenki tudja hogy hulye picsa vagy!!!

    VálaszTörlés
  4. Drágaság emiatt anyukát kell riasztani...szánalmas

    VálaszTörlés
  5. Huuuuuuuuu, mekkora egy hülyegyerek vagy!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Huuuuuuuuu, mekkora egy hülyegyerek vagy!

    VálaszTörlés
  8. Elküldjem még egyszer????????

    VálaszTörlés
  9. Nem kell rájöttem hogy mást nem tudsz írni-.-

    VálaszTörlés
  10. Nem értem milyen az az anya aki nem szólrá az ilyen lányára!

    VálaszTörlés
  11. Kis hülye kurva vagy!

    VálaszTörlés
  12. Baromarcú picsa!!!!

    VálaszTörlés