2015. április 3., péntek

Április 02. Csütörtök

Reggel már anyu elment magán tanítványokhoz, én olyan nyolc körül keltem. Szerencsére már szünet van!!! Úgy gondoltam elmegyek apuval a Camponába. Gondoltam hogy nem valószínű de azért megpróbáltam.
-Apu!
-Igen?-hangzott a válasz.
-Akkor megyünk a plázába?
-Hogy mennék?! Nem látod mi van rajtam? Meg te tegnap úgyis voltál!
-Ajj, akkor csak vigyél be engem! 20 perc és kész vagyok!- és már rohantam fel a szobámba készülődni.
-Ne legyél pofátlan!- kiáltott utánam.
Na most meg nem tudtam hogy mit vegyek fel. 20 perc helyett 40 perc lett. De sikerült.
-De mire lementem mát nem volt senki itthon.- meséltem anyunak a telefonba.
-Mindegy, amúgy mit vártál tőle?!
-Nem tudom. Mondtam, tudtam, gondoltam hogy úgy se visz el. :( De ez már mindegy.
-Szia kicsim! Egyél valamit! Olyan 20 óra körül jövök meg és hozok Caramalzot!- próbált felvidítani anya.
-Úúúú, köszönöm szia!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése